Suport a la comercialització
A través de les accions de suport a la comercialització, Turespaña ajuda les empreses turístiques i destinacions espanyoles a treballar amb el sector de la intermediació als mercats emissors, de manera que agències de viatges i turoperadors puguin oferir aquests productes i serveis als seus clients finals.Actualment, les accions de suport a la comercialització desenvolupades per Turespaña se centren en la presència d'empreses i destinacions a les principals fires internacionals, així com en l'organització de jornades de suport a la comercialització tant directa (als mercats d'origen) com inversa (a Espanya).També es treballa en el desenvolupament de la connectivitat aèria entre Espanya i els seus mercats emissors.Finalment, dins d'aquest pilar de l'activitat de Turespaña, s'engloben totes les accions de formació adreçades tant al sector espanyol (a través de jornades de coneixement de la demanda, de funcionament dels diferents sectors, com el de l'aviació, etc.) com al dels mercats emissors (a través de la formació d'agents i turoperadors a través del Spain Specialist Program)