Influencerren marketina
Xede ditugun publikoei formatu eragingarrienetan, organikoki edo ordainpeko publizitate-ekintzetan Turespañaren sustapeneko sare sozialetako profiletan, eduki garrantzitsuak eskaintzea bezain garrantzitsua da konfiantza eta sinesgarritasuna merezi duten erabiltzaileen bitartez eskaintzea. Hori dela eta, Turespañako sare sozialen planak mikro eta makro eragileen (influencerrak) marketin-ekintzak biltzen ditu. Horretarako, Turespañak sustapen-lan aktiboa egiten duen hizkuntza edo merkatu bakoitzeko eragin-profilak zehazten dira, eta haien jarraitzaileak eskaera-profilari erantzuten dioten influencer horiek aurreko atalean identifikatutako lehentasunezko segmentuei dagokien arabera hautatuta.Ekintza horietarako, Turespañak influencerrei zerbitzuak eskain diezazkioketen Espainiako helmuga edo turismo-produktu kluben lankidetza bilatzen du, erakargarriagoa izan dadin. Edukiak edo argitalpenak «sustatzeaz» osatutako ekintzak ere aurreikusten dira, batez ere mikro-influencerrei dagokienez .