Edukien marketin-estrategia

Atzerriko Turismoko Marketinaren azpizuzendaritzak bere edukien estrategia 2021-2024ko Plan Estrategikoa gauzatzeko Turespañaren sustapen- eta marketin-jarduera desberdinak babesten dituen multimedia-edukiak (testuak, irudiak, animazioak, bideoak, audioak…) sortzean eta ekoiztean oinarritzen du.

Berezko edukia, beraz, oso elementu garrantzitsua da erakundearen marketin-estrategian. Eduki horiek hainbat kanalen bidez zabaltzen dira, hala nola:- Spain.info web-orria- Turespañaren sare sozialetako profilak- Gure CRM bidez gure datu-baseetara banatzen ditugun aldizkako buletinak- Atzerrian kontseilaritzen sareak antolatutako publiko orokorrari zuzendutako ekitaldiak, azokak, tailerrak eta abar.

Spain.info ataria
Spain.info ataria

Helburua eduki bereizi eta segmentatuen hautaketa zaindu bat prestatzea da, publiko ezberdinei informazio pertsonalizatua eskaintzeko eta euskarri eta formatu guztietarako aplikagarria dena.Edukia Espainia helmuga gisa duten istorio bereizgarri bat sortzen saiatuko da, inspiratzen laguntzen duena, bidaia-esperientzia aurreratu eta hunkitzen duena.Edukiek, bereziki, hau hartzen dute kontuan:- Profilen araberako segmentazioa. Edukiak garrantzitsua izan beharko du zuzendutako publiko bakoitzerako, TURESPAÑAk kasu bakoitzera erabakitakoaren arabera.- Orijinaltasuna eta sormena. Edukiak sormenezkoa eta orijinala izan beharko du, publikoaren arreta erakartzeko.-Kalitatea eta berrikuntza. Ohikoak ez diren formatuak (podcastak, 3D bideoak, errealitate areagotua, errealitate birtuala…) pixkanaka sartzearen aldeko apustua.- Biral egitea. Etor litekeen turistan eragin positiboa eta harrigarria sortzen duten eduki digital desberdinak sortzearen aldeko apostua egiten dugu, haiek partekatzera anima daitezen.- Eduki likidoa. Garrantzitsua da edukiak modu errazean eta beste hainbat euskarritan erabil daitezkeen moduan planifikatzea. - Espainiako turismo-markaren balioak goraipatzen dituztenak. Bereziki, jasangarritasunari lotutako balioak, bere alderdi hirukoitzean, soziokulturalean, ekonomikoan eta ingurumenean.

Eduki motak

1. Eduki editorialaArtikuluak, publizitate-erreportajeak, prentsa-oharrak, buletinak, liburuxkak, liburu elektronikoak, liburu zuriak eta abar sortzea. Hitzez hitzeko tarifa.2. Argazki-materialaAskotariko argazki-ekoizpena: aireko argazkiak (dronarekin), kalitate handiko HDR argazkiak, sare sozialetan erabiltzeko argazkiak…Irudiek euskarri ezberdinetan argitaratzeko egokiak izateko moduko kalitatea izan behar dute, bai euskarri digitaletan, bai analogikoetan (publizitate-panelak, kanpoaldean edo autobusetan, azoketako standetan) eta ez dute inolako akats teknikorik (pixel hilak, gainesposizioa duten eremuak eta abar) eta kolore-akatsik eduki behar. Ekoiztutako materiala web-orrialdeetan, sare sozialetan eta ikus-entzunezko proiekzioetan erabiliko da, eta irudi desberdinak sortu behar dira banaketa-kanalaren eta helburu den publikoaren arabera. Material guztiak kalitate goreneko formatu elektronikoan entregatuko dira.1. Infografia Infografia deskribapenak, narrazioak edo interpretazioak biltzen dituen irudikapen estatiko edo dinamiko gisa ulertuko da, modu grafikoan eta, normalean, figuratiboan aurkeztua. Infografia baliabide ezin hobeak dira kontzeptu bat irudi bihurtzeko eta informazioa turistentzako formatu askoz erakargarriago batean aurkezteko. Prezioak tipologia estatiko edo dinamikoan oinarrituta.2. IlustrazioakIlustrazioak grafikoki aurkeztutako deskribapenak, narrazioak edo interpretazioak biltzen dituen irudikapen bisual estatikoa esan nahi du.3. Bideoak Ikus-inpaktu handia duten ikus-entzunezko edukiak prestatzea, sustapeneko ikus-entzunezko materialetarako grabazio-, edizio- eta postprodukzio-zerbitzuak barne.Bideoak formatu eta iraupen ezberdinetan ekoitziko dira emisio-kanalaren eta xede diren merkatuen arabera.Ekoiztutako materiala web-orrialdeetan, sare sozialetan, ikus-entzunezko proiekzioetan eta turismo-sektoreko eragile ekonomikoei egindako aurkezpenetan erabiliko da. Material guztiak kalitate goreneko formatu elektronikoan entregatuko dira.4. Eduki interaktiboaEduki mota hau erabiltzaileen elkarrekintza sustatzen duten formatu eta kanal desberdinetarako pentsatuta dago, hala nola: jokoak, lehiaketak, inkestak, bideo interaktiboak, infografia interaktiboak eta abar.Eduki guztiak prestatuta egongo dira, bai TURESPAÑAren berezko euskarrietarako bai ordainpeko euskarrietarako egokitutako kanaletan banatzeko: Internet, gailu mugikorrak, argitalpen digitalak eta paperezkoak.5. Turismoari buruzko podcastak  Helmugaren esperientzia-alderdia azpimarratzen duen soinu-edukia, udako helmugetatik haratago Espainiako produktuen kalitatea nabarmenduz, eta helmuga anitzeko irudia hobesten duena, zeinetan turismo aktiboa edo naturala eguzkitako eta hondartzako oporraldiekin uztartzen den.

Multimedia-edukien kudeaketa

Turespañaren eduki propioak sortzeak beharrezkoa egiten du baliabideen kudeaketa eraginkor, azkar eta partekatua ahalbidetuko duten tresnak izatea. Horretarako, VIDEOMA dugu, multimedia kudeatzeko softwarea, zeinak eduki guztiak, jabetzakoak eta lagatakoak, leku bakarrean gordetzeko aukera ematen diguna Turespañako langile guztientzat, atzerriko Turismo-kontseilaritzak barne. Videomaren bitartez, sortutako eduki guztiak katalogatzeko lan zehatza egiten da, pieza bakoitza deskribatuz, baliabideen bilaketa ahalik eta hoberena izan dadin. Horrela, tresnarako sarbidea duten langileek materialaren gainean zein eskubide dauden, materiala nork lagatzen duen, zer erabileratarako erabil daitekeen, etab.