Nazioarteko publizitate-kanpaina

1984az geroztik, Espainiako turismo-markaren irudia Miróren Eguzki famatuarekin lotzen da, orduz geroztik Turespañak abian jarritako hainbat publizitate-kanpainaren buru izan den Espainiako turismoaren logotipoarekin. Ikur hori 1983an sortu zuen Joan Mirók, eta Espainiako gobernuari doan eman zion Espainia atzerrian sustatzeko. Gaur egun mundu-mailako erreferente izaten jarraitzen du, herrialde ugarik imitatu baitute. Logotipo hori onartu zenetik, eta 2017an egungo «Espainia zure parte da» kanpaina abian jarri zen arte, guztira 9 publizitate-kanpaina jarri dira abian, eta une oro Espainiaren irudi berritua transmititu dute, helmuga turistiko lider bihurtu arte.1960ko hamarkadaren amaierara arte, publizitatea, bereziki, maila sozial handiko turismo kulturala egitera bideratu zen, urtaro edo kokapen geografiko zehatzik ez zuena. “Espainia ezberdina da” lemaren urteak izan ziren, gure herrialdeko publizitatearen historian jada mitikoa den leloa. Ondoren, eta ia 70eko hamarkadaren amaierara arte, publizitatea eguzkia, hondartza eta festetan zentratu zen batez ere, turismo ludiko eta herrikoiagoa bilatuz.

Kontzeptua

You Deserve Spain «Espainia merezi duzu» kontzeptuari jarraipena ematen dion kanpaina da, ikuspegi guztiz eraberrituarekin eta egungo momentura egokituta. Sektorearen susperraldi ekonomikoaren aldirako bereziki diseinatu da, Espainiak nazioarteko turismo-helmuga gisa duen lidergoari eusteko helburuarekin. Horretarako, sorkuntza honek emozio positiboetara eta gure herrialdean egindako opor ahaztezinez gozatzeko une paregabeetara jotzen du, orain Espainia merezi duzulako.

Kanpainaren irudia
Kanpainaren irudia

Helmuga eta kanpainaren piezak

You Deserve Spain-en helburua 4 talde handi dira: seme-alabak dituzten familiak, adinekoak, gazteak eta seme-alabarik gabeko helduak. «Destino anitzeko» kanpaina da, gure geografiako hainbat tokitan sormen piezen protagonistak erakusten dituena: Mediterraneoko hondartza, paisaia naturala, kostaldeko herria, ondare-hiria, hiri-helmuga handia, Santiago Bidea, etab. Era berean, kanpainak hainbat produktu eta segmentu hartzen ditu: enogastronomia, kultura, errepideko bidaia, kirola, Premium turismoa, gaua, LGTBI.Kanpainak You Deserve jatorrizkoaren tipografia eta «look & feel» mantentzen ditu, helburuaren, helmugaren eta produktuen arabera kolore berriak gehituz. Formatu bertikal eta horizontaleko 16 grafiko edo ikus-entzunezko, 20«-ko iraupena duten helburuei zuzendutako 4 bideok eta 6»/10«-ko 25 bideo laburrez osatuta dago, euskarri digitaletarako bereziki diseinatuak, markari ospea ematen diotenak eta gogoratzeko erraza.

Publizitate-estrategia orokorra

Bere publizitate-estrategia orokorraren esparruan, Turespañak hiru kanpaina mota garatuko ditu 2023an,·»funnel« osoa estaltzen duten helburu ondo bereiziekin. Lehenik eta behin, komunikabide eta komunikabide nagusiekin egiten diren Branded Content kanpainak edo sustatutako edukiak Premium helburuetara zuzenduta daude, eta haien helburua kontuan hartzea da. Bigarrenik, You Deserve Spain eta Picassoren urteurrena kanpainak, biak helburu esanguratsu batekin. Azkenik, Coop-ek OTAS/Turist Plataformekin eta Espainiako hainbat helmugarekin lankidetzan egiten ditu kanpainak, bihurketa helburu argia dutenak.

Kanpainaren irudia
Kanpainaren irudia

Kanpainaren aktibatzea

2023ko publizitate-kanpainaren aktibazio egutegiaren barruan, You Deserve Spain kanpainak bi fase ditu. Lehenengoa, martxoa-apirila bitartean, »early booker-ei« zuzenduta dago, zehazki, Britainia Handiko merkatuko seme-alabak dituzten familiei. Ondoren, Late Summer kanpaina udazkeneko denboraldian zentratzen da eta Ipar Amerikako eta LATAM merkatuetako seme-alabarik gabeko bikoteei, adineko bikoteei eta bikote gazteei zuzenduta dago.

Irudiak

Bideoak