Campaña de publicidade internacional

Desde 1984, a imaxe da marca turística España está asociada ao famoso Sol de Miró, o logotipo do turismo español que preside desde entón as distintas campañas publicitarias postas en marcha por Turespaña. O devandito emblema foi creado en 1983 por Joan Miró, quen llo cedeu gratuitamente ao Goberno español para a promoción de España no exterior. Hoxe en día segue a ser un referente a nivel mundial, que foi imitado por numerosos países. Desde a adopción do devandito logotipo e ata o lanzamento en 2017 da actual campaña «España es parte de ti», puxéronse en marcha un total de 9 campañas publicitarias que transmitiron en cada momento unha imaxe renovada de España para convertela nun destino turístico líder.Ata finais da década dos 60 a publicidade dirixíase cara un turismo eminentemente cultural, de alto nivel social, e sen unha estacionalidade nin localización xeográfica concreta. Foron os anos de «España es diferente», un slogan xa mítico na historia da publicidade no noso país. Posteriormente e ata practicamente finais dos anos 70, a publicidade foise centrando sobre todo no sol, as praias e as festas, buscando un turismo máis lúdico e popular.

O concepto

«You Deserve Spain» é unha campaña que continúa o concepto «Mereces España» cun enfoque totalmente renovado e adaptado ao momento actual. Foi especialmente deseñada para o período de recuperación económica do sector, co obxectivo de manter o liderado de España como destino turístico internacional. Para iso, a súa creatividade apela ás emocións positivas e aos momentos únicos nos que gozar dunhas vacacións inesquecibles no noso país, porque agora «Mereces España».

Imaxe campaña
Imaxe campaña

Obxectivos e pezas de campaña

O obxectivo de «You Deserve Spain» son 4 grandes grupos: familias con fillos, persoas maiores, mozos e adultos sen fillos. Trátase dunha campaña «multidestino» que amosa aos protagonistas das pezas creativas en diferentes puntos da nosa xeografía: praia mediterránea, paisaxe natural, vila costeira, cidade patrimonio, gran destino urbano, Camiño de Santiago, etc. Así mesmo, a campaña abrangue múltiples produtos e segmentos: enogastronomía, cultura, «roadtrip», deporte, turismo prémium, lecer nocturno, LGTBI.A campaña mantén a tipografía e o «look & feel» do «You Deserve» orixinal, engadindo novas cores en función dos obxectivos, destinos e produtos. Componse de 16 gráficos ou visuais en formatos verticais e horizontais, 4 vídeos dirixidos aos respectivos obxectivos de 20« de duración e 25 vídeos curtos de 6»/10«, especialmente deseñados para medios dixitais, que engaden notoriedade á marca e son fáciles de lembrar.

Estratexia global de publicidade

No marco da súa estratexia publicitaria global, Turespaña desenvolverá en 2023 tres tipos de campañas con obxectivos ben diferenciados que abranguen a totalidade do «funnel». En primeiro lugar, as campañas de Branded Content ou contido promocionado que se realizan con soportes e medios líderes van dirixidas a obxectivos prémium e a súa finalidade é a consideración. En segundo lugar, as campañas «You Deserve Spain« e Aniversario Picasso, ambas as dúas cun obxectivo de consideración. Por último, as campañas Coop en colaboración con OTAS/plataformas turísticas e diferentes destinos españois, que teñen un claro obxectivo de conversión.

Imaxe campaña
Imaxe campaña

Activación da campaña

Dentro do calendario de activación de campañas publicitarias 2023, «You Deserve Spain» ten dúas fases. A primeira, durante o mes de marzo-abril, está dirixida aos «early bookers», en concreto a familias con fillos do mercado británico. Posteriormente, a campaña «Late Summer» céntrase na tempada de outono e está dirixida a parellas sen fillos, persoas maiores e mozos do mercado norteamericano e LATAM.

Imaxes

Vídeos