Campaña de publicidade internacional
Desde 1984, a imaxe da marca turística España está asociada ao famoso Sol de Miró, o logotipo do turismo español que preside desde entón as distintas campañas publicitarias postas en marcha por Turespaña. O devandito emblema foi creado en 1983 por Joan Miró, quen llo cedeu gratuitamente ao Goberno español para a promoción de España no exterior. Hoxe en día segue a ser un referente a nivel mundial, que foi imitado por numerosos países. Desde a adopción do devandito logotipo e ata o lanzamento en 2017 da actual campaña «España es parte de ti», puxéronse en marcha un total de 9 campañas publicitarias que transmitiron en cada momento unha imaxe renovada de España para convertela nun destino turístico líder.Ata finais da década dos 60 a publicidade dirixíase cara un turismo eminentemente cultural, de alto nivel social, e sen unha estacionalidade nin localización xeográfica concreta. Foron os anos de «España es diferente», un slogan xa mítico na historia da publicidade no noso país. Posteriormente e ata practicamente finais dos anos 70, a publicidade foise centrando sobre todo no sol, as praias e as festas, buscando un turismo máis lúdico e popular.
O concepto
«You Deserve Spain» é unha campaña que continúa o concepto «Mereces España» cun enfoque totalmente renovado e adaptado ao momento actual. Foi especialmente deseñada para o período de recuperación económica do sector, co obxectivo de manter o liderado de España como destino turístico internacional. Para iso, a súa creatividade apela ás emocións positivas e aos momentos únicos nos que gozar dunhas vacacións inesquecibles no noso país, porque agora «Mereces España».
Obxectivos e pezas de campaña
O obxectivo de «You Deserve Spain» son 4 grandes grupos: familias con fillos, persoas maiores, mozos e adultos sen fillos. Trátase dunha campaña «multidestino» que amosa aos protagonistas das pezas creativas en diferentes puntos da nosa xeografía: praia mediterránea, paisaxe natural, vila costeira, cidade patrimonio, gran destino urbano, Camiño de Santiago, etc. Así mesmo, a campaña abrangue múltiples produtos e segmentos: enogastronomía, cultura, «roadtrip», deporte, turismo prémium, lecer nocturno, LGTBI.A campaña mantén a tipografía e o «look & feel» do «You Deserve» orixinal, engadindo novas cores en función dos obxectivos, destinos e produtos. Componse de 16 gráficos ou visuais en formatos verticais e horizontais, 4 vídeos dirixidos aos respectivos obxectivos de 20« de duración e 25 vídeos curtos de 6»/10«, especialmente deseñados para medios dixitais, que engaden notoriedade á marca e son fáciles de lembrar.
Estratexia global de publicidade
No marco da súa estratexia publicitaria global, Turespaña desenvolverá en 2023 tres tipos de campañas con obxectivos ben diferenciados que abranguen a totalidade do «funnel». En primeiro lugar, as campañas de Branded Content ou contido promocionado que se realizan con soportes e medios líderes van dirixidas a obxectivos prémium e a súa finalidade é a consideración. En segundo lugar, as campañas «You Deserve Spain« e Aniversario Picasso, ambas as dúas cun obxectivo de consideración. Por último, as campañas Coop en colaboración con OTAS/plataformas turísticas e diferentes destinos españois, que teñen un claro obxectivo de conversión.
Activación da campaña
Dentro do calendario de activación de campañas publicitarias 2023, «You Deserve Spain» ten dúas fases. A primeira, durante o mes de marzo-abril, está dirixida aos «early bookers», en concreto a familias con fillos do mercado británico. Posteriormente, a campaña «Late Summer» céntrase na tempada de outono e está dirixida a parellas sen fillos, persoas maiores e mozos do mercado norteamericano e LATAM.
Imaxes