Marketinaren eta nazioarteko komunikazioaren ekintzek bisitatzen gaituztenen eta gainerako balizko turisten buruetan Espainiako turismo-marka kokatzen laguntzen dute. Turespañaren 2021-2024 Marketin-plan estrategikoaren arabera, posizionamendu hau ezarri da: «Gure bizimodua ingurune seguru, anitz eta zirraragarrian partekatzeko turistei harrera egiten dien herrialdea gara».Marketina eta komunikazioa Turespañaren ekintzaren hiru zutabe nagusietako bat da, eta hainbat ekintza egiten dituzte, besteak beste: publizitate-kanpainak, edukiak, sare sozialetako ekintzak, bilatzaileetan kokatzea, influencerrekin eta beste preskribatzaile batzuekin (prentsa) ekintzak, baita kontsumitzaileekiko harreman marketina ere.

Publizitatearen nazioarteko kanpaina

Publizitatearen nazioarteko kanpaina

«You Deserve Spain» berriro ere 2021eko Espainia merezi duzu kontzeptua hartzen duen kanpaina da, baina ikuspegi berritu batekin…

Ikusi gehiago
Kanpainen historia

Kanpainen historia

1984az geroztik, Espainiako turismo-markaren irudia Espainiako turismoaren logotipoa izan den Miróren Eguzki ospetsuarekin lotzen da…

Ikusi gehiago
Marketin digitala

Marketin digitala

TURESPAÑAren marketin digitalaren estrategiaren funtsezko helburua Espainia helmuga turistiko erakargarri gisa birkokatzea da…

Ikusi gehiago
Influencerren marketina

Influencerren marketina

Gure xede-publikoei eduki garrantzitsua eta formatu erakargarrian eskaintzen bezain garrantzitsua da…

Ikusi gehiago
Turespañaren publizitate-estrategia

Turespañaren publizitate-estrategia

Marketin-zuzendariordetzaren tresna garrantzitsua da publizitatea…

Ikusi gehiago
Edukien marketin-estrategia

Edukien marketin-estrategia

Turismoaren atzerriko marketin-zuzendariordetzak sortutako edukien oinarria…

Ikusi gehiago
Markaren estrategia

Markaren estrategia

Turespañaren 2021-2024 Marketin-plan estrategikoa egiteko diagnostikoaren fasean azterketa bat egin zen…

Ikusi gehiago