Marketinaren eta nazioarteko komunikazioaren ekintzek bisitatzen gaituztenen eta gainerako balizko turisten buruetan Espainiako turismo-marka kokatzen laguntzen dute. Turespañaren 2021-2024 Marketin-plan estrategikoaren arabera, posizionamendu hau ezarri da: «Gure bizimodua ingurune seguru, anitz eta zirraragarrian partekatzeko turistei harrera egiten dien herrialdea gara».Marketina eta komunikazioa Turespañaren ekintzaren hiru zutabe nagusietako bat da, eta hainbat ekintza egiten dituzte, besteak beste: publizitate-kanpainak, edukiak, sare sozialetako ekintzak, bilatzaileetan kokatzea, influencerrekin eta beste preskribatzaile batzuekin (prentsa) ekintzak, baita kontsumitzaileekiko harreman marketina ere.

Publizitatearen nazioarteko kanpaina

Publizitatearen nazioarteko kanpaina

«You Deserve Spain» berriro ere 2021eko Espainia merezi duzu kontzeptua hartzen duen kanpaina da, baina ikuspegi berritu batekin…

Ikusi gehiago
Kanpainen historia

Kanpainen historia

1984az geroztik, Espainiako turismo-markaren irudia Espainiako turismoaren logotipoa izan den Miróren Eguzki ospetsuarekin lotzen da…

Ikusi gehiago
Marketin digitala

Marketin digitala

TURESPAÑAren marketin digitalaren estrategiaren funtsezko helburua Espainia helmuga turistiko erakargarri gisa birkokatzea da…

Ikusi gehiago