As accións de márketing e comunicación internacional contribúen ao posicionamento da marca turística España na mente dos que nos visitan, así coma do resto de turistas potenciais. Consonte o Plan Estratéxico de Márketing 2021-2024 de Turespaña, estableceuse o seguinte posicionamento: «Somos un país que acolle aos turistas para compartir o noso estilo de vida nun ambiente seguro, diverso e emocionante».O márketing e a comunicación son un dos tres grandes piares da acción de Turespaña no que desenvolven as campañas de publicidade, contidos, accións en redes sociais, posicionamento en buscadores, accións con influencers e outros prescritores (prensa), así como o desenvolvemento do márketing relacional cos consumidores.

Campaña internacional de publicidade

Campaña internacional de publicidade

«You Deserve Spain» é unha campaña que retoma o concepto Ti Mereces España de 2021, cun enfoque renovado…

Ver máis
Histórico de campañas

Histórico de campañas

Desde 1984, a imaxe da marca turística española está asociada ao famoso Sol de Miró, o logotipo do turismo español…

Ver máis
Márketing dixital

Márketing dixital

O obxectivo clave da estratexia de márketing dixital de TURESPAÑA é o reposicionamento de España como destino turístico atractivo…

Ver máis
Márketing de influencers

Márketing de influencers

Tan importante como ofrecer ás nosas audiencias obxectivo contidos relevantes e cos formatos máis impactantes.

Ver máis
Estratexia de publicidade de Turespaña

Estratexia de publicidade de Turespaña

Unha das ferramentas máis importantes da Subdirección de Márketing é a publicidade…

Ver máis
Estratexia de márketing de contidos

Estratexia de márketing de contidos

A subdirección de Márketing Exterior do turismo basea a súa estratexia de contidos na creación…

Ver máis
Estratexia de marca

Estratexia de marca

Na fase de diagnóstico da elaboración do Plan Estratéxico de Márketing 2021-2024 de Turespaña realizouse unha análise…

Ver máis